-
Audito metodologija
Auditas – neatskiriama kiekvienos įmonės kontrolės procedūrų dalis, padedanti užtikrinti klientų ir partnerių pasitikėjimą bei suteikianti vertingos informacijos įmonės valdymui.
-
Finansinių ataskaitų rengimas
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Grupės įmonių finansinių ataskaitų konsolidavimas
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Buhalterinė apskaita
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Mokesčių apskaita
Vykdome PVM, pelno, gyventojų pajamų mokesčių ir socialinio draudimo įmokų bei kitų mokesčių apskaitą, teikiame atitinkamų mokesčių deklaracijas ir pasirūpiname užpildytų deklaracijų pateikimu atitinkamoms institucijoms. Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Vyriausiojo finansininko paslauga
Dažnai įmonei nėra naudinga turėti visu etatu dirbantį vyriausiąjį finansininką, o puse etato dirbančio vyriausiojo finansininko darbo krūvis ne visada gali užtikrinti visapusišką, kompetentingą ir operatyvų funkcijų vykdymą. Todėl mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms siūlome vyriausiojo finansininko paslaugas, užtikrindami paslaugos rentabilumą ir konfidencialumą., Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Tarptautinis apmokestinimas
Klientams, kurie plečia savo veiklą Baltijos šalyse arba už Baltijos regiono ribų, būtina detali informacija apie mokesčių reglamentavimą, taikomą paskirties šalyje. Padedant „Grant Thornton“ aljanso partneriams, galime pasiūlyti sprendimus, padedančius klientams minimizuoti mokestinę riziką, vykdant veiklą užsienio mokesčių jurisdikcijoje.
-
Sandorių kainodara
Konsultuojame tarptautines įmones sandorių kainodaros (ang. Transfer pricing) klausimais ir patariame kaip pagal teisės aktų reikalavimus parengti kainodaros dokumentaciją (ang. Transfer pricing documentation). Taip pat padedame pasirinkti mokesčių tikslais teisingą sandorių kainodaros politiką (ang. Transfer pricing policy).
-
PVM prievolės ir PVM grąžinimas
Klientų vardu vykdome tarpvalstybinio PVM, sumokėto kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse, grąžinimo procedūras. Esant būtinybei, konsultuojame klientus dėl Europos Sąjungos valstybėse narėse sumokėto PVM susigrąžinimo.
-
Pelno mokestis, lengvatų taikymas
Mes analizuojame, ar bendrovės gali taikyti pelno mokesčio lengvatas ir sumažinti jų efektyvų pelno mokesčio tarifą, nuo 15 iki maksimaliai 7,5%.
-
Išsamus patikrinimas - Due diligence
Išsamus patikrinimas (ang. Due Diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga.
-
Pagalba ir atstovavimas mokestinių tyrimų, patikrinimų, ginčų metu
Teikiame įregistravimo į Mokesčių mokėtojų registrą bei PVM mokėtojų registrą paslaugas. Atstovaujame klientų interesus mokestiniuose ginčuose Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, Mokestinių ginčų komisijoje, teismuose ir kitose institucijose.
-
Teisiniai sprendimai verslo startui
Padedame greitai įsteigti įmonę, filialą ar nuolatinę buveinę Lietuvoje, atidaryti banko sąskaitą, įsiregistruoti PVM mokėtojų registre ir gauti visas veiklai reikalingas licencijas.
-
Teisiniai sprendimai verslo vystymui
Mūsų komanda teikia paslaugas vietos ir tarptautinėms įmonėms valdant, reorganizuojant ir likviduojant dukterines įmones, filialus ir atstovybes Lietuvoje.
-
Vadovų bei darbuotojų įdarbinimas
Pasirūpinsime gerai apgalvotomis darbo sutartimis ir naudų paketo aprašymu, konfidencialios informacijos apsauga, darbuotojų duomenų tvarkymu ar akcijų opcionų taisyklėmis, įdarbinimu iš ES bei trečiųjų šalių, nuotolinio darbo organizavimu.
-
Finansų technologijos - Fintech
Sukaupę didžiulę patirtį pinigų plovimo prevencijos ir atitikties srityje bei turėdami stiprią finansų ekspertų komandą, konsultuojame klientus finansinių paslaugų teikimo, elektroninių pinigų, mokėjimo įstaigų licencijavimo, kapitalo formavimo, tarpusavio skolinimo platformos operatorių įrašymo į operatorių sąrašą ir kitais veiklos klausimais.
-
Migracija ir persikėlimas
Jums, Jūsų šeimos nariams bei organizacijos darbuotojams padedame gauti nacionalinę ir Europos Sąjungos (Šengeno) vizas, leidimus gyventi, e-rezidento statusą, teikiame tarpininkavimo raštus bei užtikriname sklandų persikėlimą į Lietuvą.
-
Išsamus patikrinimas - Due diligence
Finansinis išsamus patikrinimas (financial due diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga. Mes siekiame padėti savo klientams priimti pagrįstą investicinį sprendimą suteikdami jiems finansinio išsamaus patikrinimo paslaugas, kurios yra aiškiai susietos su jų reikalavimais kaip pirkėjais ir tinkamos jų finansuotojams.
-
Fintech
Sparčiai besikeičiantis pasaulis ir besivystančios technologijos skatina kurti naujus verslo modelius, tokius kaip elektroninių mokėjimų įstaigos, virtualios valiutos paslaugų teikėjai ir finansų organizacijos. Grant Thornton Baltic teikia šioms įmonėms paramą ir patarimus.
-
Įmonių finansų valdymas
Konsultuojame klientus ne tik nuo nuo pirmųjų žingsnių - verslo planavimo ir steigimo, bet ir detaliai išanalizavę įmonės finansinius veiklos parametrus, patariame kaip išspręsti iškilusias problemas, prisidėti prie verslo augimo, procesų tobulinimo, kaštų optimizavimo, efektyvaus pinigų srauto valdymo visuose jūsų įmonės gyvavimo cikluose.
-
Verslo vertinimas
Įmonės vertinimas yra vienas iš svarbiausių žingsnių verslo pardavimo procese. Mes remiamės tarptautiniu mastu pripažinta metodika, o mūsų parengta įmonės/verslo vertinimo ataskaita leidžia savininkui geriau suprasti savo verslo vertę dar prieš pradedant pardavimo procesą. Lygai taip pat dažnai šia paslauga naudojasi ir klientai, kurie nori įsigyti kitas įmones.
-
Įmonių susijungimas ir įsigijimas, pardavimo ir skaidymo sandoriai
Konsultuojame klientus dėl visų pagrindinių sandorių sudarymo proceso aspektų: pirkėjo arba potencialios susijungimo arba įsigijimo sandorio šalies suradimas, pradinė analizė ir vertinimas, derybos, išsamus patikrinimas, sandorio kainos struktūrizavimas, teisinių dokumentų parengimas ir oficialus sandorio užbaigimas.
-
Obligacijų savininkų interesų gynimas | Grant Thornton
Grant Thornton teikia Obligacijų savininkų interesų gynimo, teisių apsaugos paslaugas. Mes turime išteklius, žinias ir naujausias technologijas. Obligacijų savininkų interesų gynimas · Obligacijų savininkų interesų atstovavimas
-
Išorinio finansininko paslaugos
Ar jums reikia patarimų, kaip plėtoti savo verslą, o gal norite pagerinti bendrą savo verslo pelningumą? Tada mūsų Išorės finansininko paslaugos gali būti tinkamiausias sprendimas.
-
Mokymai
Mokymai įmonių savininkams bei vadovams, finansų direktoriams, buhalteriams finansų valdymo temomis. Mūsų ekspertai turi didelę regioninę kompetenciją ir glaudžiai bendradarbiauja su mūsų kolegomis iš viso pasaulio. Jie taip pat mielai dalijasi savo patirtimi su mūsų klientais.
-
Vidaus auditas licenzijuotoms finansų sektoriaus įmonėms
Lietuvos finansų sektoriaus įmonėms pritaikytos vidaus audito paslaugos užtikrina norminių aktų laikymąsi, rizikos valdymą ir veiklos tobulumą.
-
Vidaus auditas ES / užsienio paramos fondų projektams
Vidaus auditas ES/užsienio paramos fondų projektams padeda užtikrinti veiklos ir susijusių išlaidų atitiktį reikalavimams.
-
Vidaus auditai įmonėms, sertifikuotoms ISO
Vidaus auditas yra atitiktis ISO standartui ir valdymo sistemos efektyvumo bei veikimo įvertinimas, renkant objektyvius atitikties ir veiklos įrodymus.
Kontroliuojančiąsias bendroves (angl. holding) turintiems verslams kilo naujas iššūkis. Jiems reikia peržiūrėti savo struktūras, įvertinti ir ant vienos lėkštutės padėti gaunamą mokestinę, o ant kitos – kitą komercinę naudą.
2016 m. kovo 26 d. į Lietuvos teisę buvo perkelta ES direktyva, kuri draudžia taikyti dividendų lengvatą, jeigu verslo organizacijos pagrindinis ar vienas pagrindinių tikslų yra mokestinė nauda.
Rasa Virvilienė, VMI Teisės departamento direktorė, „Verslo žinių“ Tarptautinėje mokesčių konferencijoje prieš porą savaičių teigė, kad jau pradėta taikyti ir nauja nuostata dėl dividendų – išsiųsti paklausimai užsienio šalims, ar dariniai, į kuriuos dividendai keliauja iš Lietuvos, yra dirbtiniai ar ne, ar jie turi pakankamai turinio. VMI tikina, kad naujos nuostatos dėl dividendų bus taikomos nuo įstatymo įsigaliojimo datos – 2016 m. kovo 26 d., o ne nuo ankstesnių periodų.
VMI pateikė komentarą, kur nustatė vienuolika kriterijų, kada kyla rizika dėl dividendų, tačiau jis nėra baigtinis. Tarp minėtų kriterijų galima rasti ir tokių: darbuotojų kvalifikacija neatitinka uždavinių; nėra darbuotojų ar jų per mažai; vieneto valdybos susirinkimai vyksta ne įsisteigimo valstybėje; vienetas gauna tik pasyvias pajamas (palūkanas ir dividendus).
„Komentaras dėl dividendų buvo ilgai derinamas su verslo organizacijomis, pasitelkėme kitų šalių gerosios praktikos pavyzdžius“, – teigia p. Virvilienė. Anot jos, „verslui nereikėtų išsigąsti, jeigu jo struktūra atitinka penkis iš vienuolikos paskelbtų kriterijų, tačiau jeigu atitinka visus vienuolika kriterijų, tai jau yra blogai“. Kriterijai yra orientyras verslui, o mokesčių administratorius visuomet žiūrės į ekonominę logiką ir koks yra tikrasis verslo organizacijos tikslas.
Kontroliuojančiąsias bendroves kitose šalyse turintys savininkai dabar sprendžia, ar jų turimos struktūros atitinka šiuos reikalavimus. Dažnai kontroliuojančiosios bendrovės steigiamos tik dividendams surinkti ir paskoloms išduoti. Tokios organizacijos dažnai neturi darbuotojų – sprendimus priima savininkas ar valdyba, o dokumentus sutvarko teisininkai. VŽ paklausė trijų ekspertų, kaip verslui elgtis, kai kontroliuojančioji bendrovė yra tik finansų centras.
Vykintas Valiulis, audito UAB „Grant Thornton Baltic“ mokesčių projektų vadovas
Svarbiausia atsakyti sau į klausimą, ar struktūra įsteigta dėl svarių komercinių priežasčių. Jeigu yra tokia galimybė, prieš steigiant darinį, komercinę naudą reikia įvardyti skaičiais ir palyginti ją su mokestine našta. Jei kontroliuojančioji bendrovė Nyderlanduose leidžia grupei gauti finansavimą iš Nyderlandų bankų už 1,5% metines palūkanas, o Lietuvoje tenka skolintis su 2,5% metinėmis palūkanomis, tuomet skirtumas tarp metinių palūkanų normų gali būti svaria komercine priežastimi, kodėl kontroliuojančioji bendrovė įsteigta Nyderlanduose, o ne Lietuvoje. Tokiu atveju mokestinė nauda turi būti gerokai mažesnė.
Jeigu tokiai bendrovei nėra poreikio turėti darbuotojų, įmonė turi sugebėti tai pagrįsti. Įrodymais iš anksto turi pasirūpinti mokesčių mokėtojas. Norint sumažinti riziką, galima paprašyti mokesčių administratoriaus įpareigojančio išaiškinimo. Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) nenoras aiškiai įvardyti, ko pakanka įprastoms verslo organizacijoms, gali gerokai padidinti paklausimų skaičių.
Ar kontroliuojančiajai bendrovei pakanka darbuotojų ir jų kvalifikacijos, priklauso nuo jos prisiimtų funkcijų, rizikos ir valdomo turto. Svarbu, kad verslas neapsiribotų „pašto dėžute“.
Ronaldas Kubilius, „PwC“ Mokesčių ir teisės skyriaus projektų vadovas
Nors VMI ir paskelbė kriterijų, pagal kuriuos tikrins verslo organizacijas, sąrašą, Lietuvos įmonėms reikėtų žiūrėti į platesnį kontekstą.
VMI turi dar labai mažai praktikos, todėl verslo gali laukti netikėtumai. Gali pasitaikyti atvejų, kai, verslui nemažai investavus į kontroliuojančiosios bendrovės palaikymą, struktūra vis tiek bus pripažinta netinkama. Gali atsitikti ir taip, kad dalį VMI išvardytų kriterijų atitinkančios įmonės neigiamų mokestinių padarinių neturės.
Verslui iš naujo reikėtų įvertinti grupės struktūrą, su kontroliuojančiąją bendrove susijusius sandorius: dividendus, sąnaudas, pajamas, akcijų pardavimą. Reikia įvertinti, ar ta bendrovė teikia mokestinę naudą. Šiuo metu daug kalbama apie mokestinę naudą išmokant dividendus (dividendų lengvatą). Tačiau nereikia pamiršti, kad VMI aktyviai taiko ir kitas antivengimines nuostatas ir gali ginčyti akcijų pardavimo pajamas, jų neapmokestinimą, kontroliuojančiajai bendrovei tenkančias sąnaudas ir kt. Reikėtų apžvelgti kelerių pastarųjų metų sandorius.
Jei kontroliuojančioji bendrovė jokios mokestinės naudos nesuteikia, jai turėtų pakakti ir mažesnio ekonominio turinio, nes rizikos, kad VMI ginčys tokios bendrovės įsteigimą dėl mokestinės naudos, beveik nėra. Tokia bendrovės turi turėti tiek ekonominio turinio, kiek jo reikia jos funkcijoms: tvarkyti apskaitą, deklaruoti mokestines prievoles, priimti sprendimus ir pan.
Kai nėra mokestinės naudos, turėtų būti suprantama, kad ji įsteigta dėl kitų priežasčių: teisinės akcininko nuosavybės apsaugos, geros jurisdikcijos reputacijos, prieinamumo prie tarptautinių verslo partnerių ar kt.
Paradoksalu, bet jei kontroliuojančioji bendrovė šalia visų šių ekonominių ir teisinių naudų verslo organizacijai teikia ir kokią nors mokestinę naudą, jai ir kitoms grupės įmonėms tenka papildoma administracinė našta. Reikia įrodinėti, kad ne mokestinė nauda buvo pagrindinis arba vienas iš pagrindinių darinio struktūros tikslų.
Įrodinėjant, kad kontroliuojančioji bendrovė įsteigta ne tik dėl mokestinės naudos, reikia pagrįsti, jog ji yra savarankiška ir realiai funkcionuojanti įmonė, turinti visus reikalingus resursus savo veiklai vykdyti. Taip pat reikia atsakyti sau į klausimą, kodėl kontroliuojančioji bendrovė buvo įsteigta būtent toje valstybėje, ir susirinkti visus tų ekonominių bei teisinių priežasčių įrodymus. Universalaus minimalių kriterijų sąrašo turbūt neįmanoma pateikti, nes kontroliuojančiosios bendrovės turinys kiekvienu atveju vertinamas atsižvelgiant į jos funkcijas.
Jeigu, pavyzdžiui, kontroliuojančioji bendrovė valdo akcijas, surenka dividendus ir juos perskolina, svarbu pagrįsti, kad tokia įmonė turi darbuotojų, kurie turi įgaliojimus bei kompetencijų priimti su investicijų bei finansų valdymu susijusius sprendimus, kontroliuoti antrinių įmonių rezultatus ir užtikrinti administracines kontroliuojančiosios bendrovės funkcijas; taip pat, kad įmonė turi biurą ar bent kelias darbo vietas su reikalinga įranga.
Tokiai įmonei rekomenduojame turėti valdybą, kuri tris keturis kartus per metus susirenka kontroliuojančiosios bendrovės įsisteigimo valstybėje.
Dividendų surinkimo ir perskolinimo sandoriai neturėtų būti apsimestiniai. Paskolos turėtų būti teikiamos tik toms įmonėms, kurioms jos reikalingos komercinei veiklai.
Taip pat reikėtų pagrįsti, kad kontroliuojančioji bendrovė būtų toje pačioje valstybėje ir vykdytų tokią pačią veiklą (pvz., dividendų surinkimą ir perskolinimą) net ir neturėdama mokestinės naudos.
Dainius Daugirda, advokatų kontoros „TGS Baltic“ mokesčių konsultantas
Pirmiausia norėtume atkreipti dėmesį, kad VMI komentare pateiktų kriterijų atitikimas dar nereiškia, kad kontroliuojančioji bendrovė yra apsimestinė. Europos Teisingumo Teismas yra pasisakęs, kad verslininkai gali laisvai pasirinkti organizacines struktūras ir sandorių formas, kurios atrodo tinkamiausios jų ekonominei veiklai.
Naujo reguliavimo tikslas – apriboti mokesčių vengimą. Tiek mokesčių administratorius, tiek mokesčių mokėtojas turi vertinti verslo turinį.
Kontroliuojančioji bendrovė kitoje šalyje gali būti steigiama dėl palankesnio teisinio bendrovių reglamentavimo, dėl didesnės investicijų apsaugos, noro išskaidyti rizikas.
Kontroliuojančioji bendrovė gali būti įsteigta tik dėl vieno tikslo – akcijų valdymo. Toks darinys vadinamas pasyvia kontroliuojančiąja bendrove, ji tik gauna dividendus ir akcijų pardavimo pajamas. Ar akcininkui reikia turėti biurą, darbuotojų, kad įgyvendintų tokias savo teises?
Kontroliuojančiosios bendrovės, kuri tik gauna dividendus ir juos perskolina, veikla yra visiškai teisėta. Galbūt verslui nesaugu kaupti grupės kapitalą kitoje jurisdikcijoje. Jau vien tik tokios aplinkybės užtenka, kad galima būtų pagrįsti kontroliuojančiosios bendrovės egzistavimą.
Lietuvoje turime realių pavyzdžių, kai konkretus verslas buvo priverstas „parduoti“ savo įmones. Jeigu panašiu atveju verslas būtų valdomas ne iš Lietuvos, o iš kitos jurisdikcijos, verslo per prievartą pardavimo galbūt pavyktų išvengti, nes veikia tokie saugikliai kaip užsienio investicijų apsauga ir pan.
Taip pat svarbu atsakyti į tokius klausimus:
kodėl kontroliuojančioji bendrovė įsteigta pasirinktoje jurisdikcijoje (saugumas, kompetencijos, akcininko rezidavimo vieta);
kuo kontroliuojančioji bendrovė pasirinktoje jurisdikcijoje yra verslui geriau negu kitos šalys (kompetencija, infrastruktūra, žinios, dvigubo apmokestinimo sutarčių tinklas ir pan.).
Šis klausimai turi padėti paaiškinti, kodėl kontroliuojančioji bendrovė neįsteigta Lietuvoje.
Tačiau to gali nepakakti. Antroji klausimo dalis – skolinimas. Pastaroji veikla susijusi su pinigų srautų valdymų grupės įmonėse, rizikos vertinimu, palūkanų kainodara, paskolų sutarčių sudarymu, skolos administravimu. Kontroliuojančioji bendrovė turi turėti resursų, kurie leistų jai skolinti ir administruoti skolą. Kitas klausimas, ar kontroliuojančioji bendrovė privalo turėti savo resursų, ar ji tokius resursus gali pirkti iš šalies.
Taip pat svarbu atsakyti į klausimą, ar išduodamos paskolos iš tikrųjų reikalingos verslui. Jei gauta paskola nenaudojama veiklai finansuoti arba naudojama tik jos dalis, arba paskola negrąžinama ilgą laiką, tuomet mokesčių administratorius gali kelti klausimą, ar tai tikrai buvo paskola.
Svarbu atkreipti dėmesį ir į dar vieną aplinkybę. Toks modelis, kai kontroliuojančioji bendrovė valdo kelias ar keliolika įmonių ir ji perskirsto tarp jų pinigų srautus, yra tvarus.
Tačiau jeigu kontroliuojančioji bendrovė valdo dvi bendroves ir visos paskolos suteikiamos vienai bendrovei – piniginiai srautai juda viena kryptimi iš vienos jurisdikcijos į kitą, tokia struktūra gali būti laikoma dirbtine.
Plačiau: https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2017/12/08/vmi-kontroliuojanciuju-bendroviu-medziokle--kaip-irodyti-kad-viskas-teiseta#ixzz513NI3ozXy